مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 15:502018-02-19سياسي

خدمت رسانی به "کرمانشاه" هنوز تمام نشده است


معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: خدمت رسانی به کرمانشاه هنوز تمام نشده است، اما فعالیت ها و امدادرسانی مردم در چند روز اول خاموش شد.

- این کمک ها باید طوری ساماندهی شود که طی مدت طولانی از آن استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد سلطانی در همایش استانی تجلیل از امدادگران، جوانان، داوطلبان و خیرین بشردوست زلزله کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در هلال احمر قزوین برگزار شد، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر قزوین یکی از جمعیت های مؤثر کشور است که درزمینهٔ عملیاتی و امداد و نجات همواره روی آن حساب باز می کنیم.

وی افزود: هلال احمر استان قزوین همچنین در زمینه آموزشی خوب عمل کرده است و مدرسان باتجربه ای دارد به طوری که ما نیز از برخی مدرسان استان قزوین استفاده می کنیم، درواقع این استان در حوزه آموزش و عملیات جمعیت هلال احمر موثر و تأثیرگذار است، همچنین در بازنگری طرح عملیاتی زلزله تهران، استان قزوین را به عنوان استان پیشرو در نظر گرفتیم.

معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در ادامه با اشاره به زلزله کرمانشاه تصریح کرد: این زلزله برای ما 3 درس بزرگ داشت که باید از آن ها به عنوان تجربه استفاده کرد؛ در حوزه مدیریت بحران کار مقابله با بحران درون سازمانی است و پاشنه آشیل آن هماهنگی بین بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به "کرمانشاه" هنوز تمام نشده است

خدمت رسانی به "کرمانشاه" هنوز تمام نشده است